ik nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:43 schreef Ladylike het volgende:
Wie durft pien te klieren?
[..]
ik lach me rot als het echt je vriendin is
[..]
Oeh mooooi
vanmiddag lekker gewandeld.. hebben genoten van het zonnetje
Je mag op mn zolder komen wonenquote:
de accu van mijn gsm is leeg, ik durf hem nu niet op te laden en aan te zettenquote:
Ik koester geen wrokquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
de accu van mijn gsm is leeg, ik durf hem nu niet op te laden en aan te zetten![]()
tnx lief van je en dat als ex-vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ik heb vrijdag vrijgenomen, omdat het dan ook nog redelijk weer wordt. Ik wil er gewoon weer eens ouderwets van genietenquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:43 schreef Ladylike het volgende:
Wie durft pien te klieren?
[..]
ik lach me rot als het echt je vriendin is
[..]
Oeh mooooi
vanmiddag lekker gewandeld.. hebben genoten van het zonnetje
Ben blij dat het beter weer wordt..quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag vrijgenomen, omdat het dan ook nog redelijk weer wordt. Ik wil er gewoon weer eens ouderwets van genieten.
Dan mag je je kamer wel eens opruimenquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben blij dat het beter weer wordt..
Een droge periode...quote:Na het weekend breekt een nagenoeg droge periode aan. De temperatuur daalt naar normale waarden. Overdag gemiddeld een graad of 7 en in de nacht temperaturen rond het vriespunt.
jij maakt hem steeds viesquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan mag je je kamer wel eens opruimen
Kom jij maar even hier danquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zo, nou bel, sms, PM of mail je hem ..
verder wil ik hier alleen nog geneuk zien...
Goed ideequote:Op woensdag 11 maart 2009 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
WhateverIk ga even naar de winkel en de rest van de avond voetbal kijken
Fijn is dat, ik ben boven jij gaat naar benedenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:18 schreef Ladylike het volgende:
Voetbal
ow trouwens: ik moest maar naar beneden gaan
Kleine was "nog bezig, ga maar letje roken"
Ghij laet U door Uuwen kleine den dienscht uijtmaeken?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:18 schreef Ladylike het volgende:
Voetbal
ow trouwens: ik moest maar naar beneden gaan
Kleine was "nog bezig, ga maar letje roken"
Hij ligt nu gekneveld onder zijn bedjequote:Op woensdag 11 maart 2009 19:22 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Ghij laet U door Uuwen kleine den dienscht uijtmaeken?
Uuw wil zij wet! Den kleine heeft zich naer Uuwen wil te schicken.
quote:
Kut.. vergeet ik toch mn cam uit te zetten...quote:
Ik heb nog macaroni, maar daar heb ik nu geen zin meer inquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, pizzaatje in de oven schuiven maar
Als jij zo onschuldig doet, klopt er iets nietquote:
hij kloondequote:Op woensdag 11 maart 2009 20:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als jij zo onschuldig doet, klopt er iets niet
Kloon? Ik ben de enige fokker zonder kloonquote:
woont hij samen dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:49 schreef Pien85 het volgende:
Ik spreek PeZu net op MSN... Geloof dat t toch echt wel gelazer is bij hem thuis nu
Ach, neem dan niet zo'n kut-nick. Dan nog, mensen die zich wat aantrekken van wat internetheldenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:49 schreef Pien85 het volgende:
Ik spreek PeZu net op MSN... Geloof dat t toch echt wel gelazer is bij hem thuis nu
Blijkbaarquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kloon? Ik ben de enige fokker zonder kloon
[..]
woont hij samen dan?
Ah okay ^^quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
BlijkbaarVolgens Znogiets zijn ze zelfs getrouwd
Die kloon met die kutnaam?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
BlijkbaarVolgens Znogiets zijn ze zelfs getrouwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |